Brochurelijn aangepast aan nieuwe huisstijl

FHKN heeft haar brochurelijn aangepast aan de nieuwe huisstijl. De brochures zijn nog steeds, per onderwerp gedifferentieerd en op A5-formaat.

Als pluspunten van de nieuwe brochurelijn noemden de ontvangers de toegankelijke, gerichte informatie en het handzame formaat. De corporate brochure telt nog maar acht pagina’s korte tekst, terwijl de Vakbladen per onderwerp nog maar één pagina (= twee zijden) beslaan.

Momenteel zijn er al veertien Vakbladen gedrukt. Zij behandelen de onderwerpen over bol- en bbl-opleidingen, veilig werken in de winkel, leren en werken in de AGF, het ervaringscertificaat, de vakbonden, kansen op de markt, social media, leren en werken in de mode, leren en werken in de bloemen en plantenbranche, leren en werken in de supermarkt, leren en werken in een slijterij of wijnhandel, leren en werken in de woonbranche, leren en werken in de Samenwerkende branches en er is een Vakblad over verantwoord alcoholgebruik.

Bekijk hier onze brochure