Nieuwe brochurelijn FHKN
FHKN is met haar brochurelijn een nieuwe weg ingeslagen. Tests onder de doelgroep wezen uit dat er behoefte was aan meer per onderwerp gedifferentieerde informatie. Daarom bestaan er nu naast de op A5-formaat vernieuwde corporate brochure verschillende Vakbladen – op hetzelfde formaat – die kort maar krachtig één bepaald onderwerp behandelen.
Als belangrijkste pluspunten van de nieuwe brochurelijn noemden de ontvangers de toegankelijke, gerichte informatie en het handzame formaat. De corporate brochure telt nog maar acht pagina’s korte tekst, terwijl de Vakbladen per onderwerp nog maar één pagina (= twee zijden) beslaan. Momenteel zijn er al vijf Vakbladen gedrukt. Zij behandelen de onderwerpen bol- en bbl-opleidingen, veilig werken in de winkel, werken in de AGF, het ervaringscertificaat en de vakbonden. Voor eind september zal de lijn worden uitgebreid met drie vakbladen over Methodelink, kansen op de markt en social media.